Castells: El gran Clàssic
Ruta “Castells de Lleida: Un Viatge al Passat”
Lleida Noguera 30-50 persones
28€
"La Botiga" - Hab. Superior amb Jacuzzi
Habitacions amb encant a Montsonís Medieval
Lleida Noguera 2 persones
40.70€
Zones
Equipament
Public objectiu
Topics
Cerca
FENOLLEDA ROSELLO CONFLENT VALLESPIR ALT EMPORDA CAPCIR ALTA CERDANYA RIPOLLES GARROTXA PLA DE L'ESTANY GIRONES BAIX EMPORDA ANDORRA BAIXA CERDANYA BERGUEDA OSONA SELVA MARESME VALLES ORIENTAL BAGES SOLSONES ALT URGELL PALLARS SOBIRA VALL D'ARAN ALTA RIBAGORÇA RIBAGORÇA PALLARS JUSSA NOGUERA LLITERA BARCELONES VALLES OCCIDENTAL BAIX LLOBREGAT ANOIA ALT PENEDES GARRAF SEGARRA BAIX PENEDES ALT CAMP CONCA DE BARBERA URGELL PLA D'URGELL SEGRIA GARRIGUES TARRAGONES BAIX CAMP RIBERA D'EBRE BAIX CINCA TERRA ALTA MATARRANYA BAIX EBRE MONTSIA PORTS BAIX MAESTRAT PLANA ALTA ALT MAESTRAT ALCALATEN PLANA BAIXA ALT MILLARS ALT PALANCIA RACO SERRANS CAMP DE MORVEDRE HORTA DEL NORD CAMP DE TURIA VALENCIA HORTA DE L'OEST HORTA DEL SUD RIBERA BAIXA PLANA D'UTIEL FOIA DE BUNYOL VALL DE COFRENTS CANAL DE NAVARRES RIBERA ALTA COSTERA SAFOR VALL D'ALBAIDA MARINA ALTA ALT VINALOPO ALCOIA COMTAT MARINA BAIXA ALACANTI BAIX VINALOPO BAIX SEGURA VINALOPO MITJA EIVISSA MALLORCA MENORCA
activitats

Activitats

Activitats per a Parelles

SETMANA SANTA 19 - REPÚBLICA TXECA
Tipus: Ruta i Viatge
Localitzacio:
Circuit de 4 dies - 3 nits en règim de dormir i esmorzar, vols inclosos i guia acompanyant! Viatja a la ciutat dorada!!
ref:7644
Activitat per 8 a 32 persones des de 769€ per persona
Contactar
SETMANA SANTA 19 - BURGOS
Tipus: Ruta i Viatge
Localitzacio:
Circuit de 4 dies - 3 nits en règim de dormir i esmorzar, vols inclosos i guia acompanyant! Monumental i gastronòmic!!
ref:7645
Activitat per 8 a 32 persones des de 299€ per persona
Contactar
ref:7653
Activitat per 1 a 40 persones des de 48€ per persona
Contactar
Reserva ara
VILADECANS A CAVALL
Tipus:
Localitzacio: Barcelona Baix Llobregat - Viladecans
Endinsa’t en el gran rebost del Baix Llobregat i tasta’l a la taula de forma saludable. Jeu i relaxa’t a les platges verges.
ref:7658
Activitat per 2 a 20 persones des de 49.50€ per persona
Contactar
Reserva ara
"Torneig de Combat Medieval" al castell de Montsonís. Dissabte 5 d'octubre de 2019
Tipus:
Localitzacio: Lleida Segarra
Combat medieval, dansa i foc, visites al castell, gastronomia medieval, concurs de fotografia...
ref:7673
Activitat per a 1 persona des de 0€ per persona
Contactar
UNA EXPERIÈNCIA ENOTURÍSTICA ÚNICA
Tipus: Visita, Cata comentada i Tast de vins i caves
Localitzacio: - L' Arboçar
Viu una experiència enoturística exclusiva, barreja de tradició i natura dins una barraca de pedra.
ref:7679
Activitat per a 2 persones des de 75€ per persona
Contactar
Reserva ara
VINYA & ESTRELLES
Tipus:
Localitzacio: Lleida Noguera - Rubió de Sòls
Proposta enoturística única i recomanable per a tota aquella gent que vulgui gaudir de les vinyes, el vi, el cel i les estrelles.
ref:7713
Activitat per 2 a 16 persones des de 85€ per persona
Contactar
Reserva ara
VISITA AMB TAST A LA GRAVERA
Tipus: Visita i Tast de vins i caves
Localitzacio: Lleida Segrià - Alfarràs
La Serra Llarga, el nostre espai singular on elaborem vins únics, un lloc màgic on el temps es para per desconnectar de la vida moderna i reconnectar amb la terra, la flora, la fauna i el cosmos.
ref:7720
Activitat per 2 a 20 persones des de 20€ per persona
Contactar
Reserva ara
VISITA AMB TAST I CALÇOTADA A LA GRAVERA
Tipus: Visita i Tast de vins i caves
Localitzacio: Lleida Segrià - Alfarràs
La Serra Llarga, un espai singular on elaboren vins únics, un lloc màgic on el temps es para per desconnectar de la vida moderna i reconnectar amb la terra, la flora, la fauna i el cosmos.
ref:7721
Activitat per 20 a 50 persones des de 40€ per persona
Contactar
Reserva ara
VISITA AMB TAST DE LA PELL AL CELLER LA GRAVERA
Tipus: Visita i Tast de vins i caves
Localitzacio: Lleida Segrià - Alfarràs
La Serra Llarga, el nostre espai singular on elaborem vins únics, un lloc màgic on el temps es para per desconnectar de la vida moderna i reconnectar amb la terra, la flora, la fauna i el cosmos.
ref:7722
Activitat per 2 a 20 persones des de 50€ per persona
Contactar
Reserva ara
ref:7723
Activitat per 2 a 10 persones des de 24,90€ per persona
Contactar
Reserva ara
ref:6915
Activitat per 2 a 10 persones des de 29,98€ per persona
Contactar
Reserva ara
ref:7583
Activitat per 1 a 55 persones des de 119€ per persona
Contactar
Reserva ara
Caminades Insòlites: Castells de Frontera... tocant el cel
Tipus:
Localitzacio: Lleida Noguera - Montsonís
Començarem la caminada al petit poble medieval de Montsonís, des del Centre de Recepció “La Botiga”, enclavat a l’antic recinte que conformava la muralla jussana que encerclava el poble, pujarem fins les restes de la muralla sobirana i l’emplaçament de Sant Urbà amb la seva església romànica que formava part del recinte castral del segle XI...
ref:1053
Activitat per 15 a 40 persones des de 6.5€ per persona
Contactar
Caminades Insòlites: Bandolers i Guerra Civil
Tipus:
Localitzacio: Lleida Noguera - Montsonís
Començarem la caminada des del petit poble medieval de Montsonís. Seguirem les petjades de l’època dels bandolers tot coneixent les muntanyes emblemàtiques del Munt de Montsonís i el de Rubió i també l’amagatall anomenat La Cova del Bandoler que va ser important en època del bandolerisme. Des d’aquí, evidentment, veurem unes vistes espectaculars sobre la Vall del Segre.
ref:1046
Activitat per 15 a 30 persones des de 14.40€ per persona
Contactar
             
esto es un tooltip message