Castells: El gran Clàssic
Ruta “Castells de Lleida: Un Viatge al Passat”
Lleida Noguera 30-50 persones
28€
"La Botiga" - Hab. Superior amb Jacuzzi
Habitacions amb encant a Montsonís Medieval
Lleida Noguera 2 persones
40.70€
REGALA MONTSONÍS! Des de 34
Montsonís Experiència Medieval
Lleida Noguera
 
Tornar
143
Thanks!
An error occurred!

Fotografia d'ocells des d'aguaits (“Hides”) a l’Aiguabarreig
ref:143
10-20
Fotografia d'ocells
Localitzacio: Lleida Noguera - Montsonís
Contactar
L’Aiguabarreig del Segre i la Noguera Pallaresa acull una important varietat d’espècies d’ocells. Si ets aficionat a la fotografia d’ocells no et pots perdre aquesta oportunitat.

Els aguaits o “hides”, de l'anglès, són la tècnica més usada per amagar-se al fotografiar animals salvatges. N'hi ha de molts tipus, que podem adaptar a les diferents situacions en què ens trobem al camp. T’oferim la possibilitat de fotografiar els ocells més esquerps d’aquestes contrades a pocs metres de distància. 

Demanan’s informació sobre les espècies a fotografiar i les millors èpoques.

Aquesta activitat complementa al curs on-line del mateix nom (no sempre disponible). Es realitzarà al poble de Montsonís i els seus voltants.
Inclou:
Guia, Allotjament, Esmorzar, Dinar, Sopar i Picnic

També pot interessar-te:
6.5€
Visita guiada al Castell de Montsonís - Particulars
52.75€
Divendres, 28 de febrer- Visita teatralitzada i Allotjament amb esmorzar
30€
15€
CAL GIRONELL
27€
LA SABINA - MONTSONÍS (La Noguera)

Fotografia d'ocells des d'aguaits (“Hides”) a l’Aiguabarreig a Montsonís ( Lleida Noguera )

© Castells de Lleida S.L. | VIATGES MONTILINE 14, SL - Llicència 1434 | C/ Major 14, 25737 - Montsonís. | Tel: 973 40 20 45 | Cif: b25311242 | - Privacitat | Legal | Qui som
esto es un tooltip message