Castells: El gran Clàssic
Ruta “Castells de Lleida: Un Viatge al Passat”
Lleida Noguera 30-50 persones
28€
"La Botiga" - Hab. Superior amb Jacuzzi
Habitacions amb encant a Montsonís Medieval
Lleida Noguera 2 persones
40.70€
Zones
Equipament
Public objectiu
Topics
Cerca
FENOLLEDA ROSELLO CONFLENT VALLESPIR ALT EMPORDA CAPCIR ALTA CERDANYA RIPOLLES GARROTXA PLA DE L'ESTANY GIRONES BAIX EMPORDA ANDORRA BAIXA CERDANYA BERGUEDA OSONA SELVA MARESME VALLES ORIENTAL BAGES SOLSONES ALT URGELL PALLARS SOBIRA VALL D'ARAN ALTA RIBAGORÇA RIBAGORÇA PALLARS JUSSA NOGUERA LLITERA BARCELONES VALLES OCCIDENTAL BAIX LLOBREGAT ANOIA ALT PENEDES GARRAF SEGARRA BAIX PENEDES ALT CAMP CONCA DE BARBERA URGELL PLA D'URGELL SEGRIA GARRIGUES TARRAGONES BAIX CAMP RIBERA D'EBRE BAIX CINCA TERRA ALTA MATARRANYA BAIX EBRE MONTSIA PORTS BAIX MAESTRAT PLANA ALTA ALT MAESTRAT ALCALATEN PLANA BAIXA ALT MILLARS ALT PALANCIA RACO SERRANS CAMP DE MORVEDRE HORTA DEL NORD CAMP DE TURIA VALENCIA HORTA DE L'OEST HORTA DEL SUD RIBERA BAIXA PLANA D'UTIEL FOIA DE BUNYOL VALL DE COFRENTS CANAL DE NAVARRES RIBERA ALTA COSTERA SAFOR VALL D'ALBAIDA MARINA ALTA ALT VINALOPO ALCOIA COMTAT MARINA BAIXA ALACANTI BAIX VINALOPO BAIX SEGURA VINALOPO MITJA EIVISSA MALLORCA MENORCA
activitats

Activitats

Activitats per a LGBT

VISITA AMB TAST I CALÇOTADA A LA GRAVERA
Tipus: Visita i Tast de vins i caves
Localitzacio: Lleida Segrià - Alfarràs
La Serra Llarga, un espai singular on elaboren vins únics, un lloc màgic on el temps es para per desconnectar de la vida moderna i reconnectar amb la terra, la flora, la fauna i el cosmos.
ref:7721
Activitat per 20 a 50 persones des de 40€ per persona
Contactar
Reserva ara
VISITA AMB TAST DE LA PELL AL CELLER LA GRAVERA
Tipus: Visita i Tast de vins i caves
Localitzacio: Lleida Segrià - Alfarràs
La Serra Llarga, el nostre espai singular on elaborem vins únics, un lloc màgic on el temps es para per desconnectar de la vida moderna i reconnectar amb la terra, la flora, la fauna i el cosmos.
ref:7722
Activitat per 2 a 20 persones des de 50€ per persona
Contactar
Reserva ara
ref:7723
Activitat per 2 a 10 persones des de 24,90€ per persona
Contactar
Reserva ara
Cultura i gastronomia, un maridatge fantàstic!
Tipus: Degustació, Tast de vins i caves i Visita guiada
Localitzacio: Lleida Noguera
Passeu un dia diferent: visita la magnífica fortalesa de Montsonís i unes bodegues on degustar els seus productes
ref:7739
Activitat per 1 a 20 persones des de 61€ per persona
Contactar
Reserva ara
Caminades Insòlites: Bandolers i Guerra Civil
Tipus:
Localitzacio: Lleida Noguera - Montsonís
Començarem la caminada des del petit poble medieval de Montsonís. Seguirem les petjades de l’època dels bandolers tot coneixent les muntanyes emblemàtiques del Munt de Montsonís i el de Rubió i també l’amagatall anomenat La Cova del Bandoler que va ser important en època del bandolerisme. Des d’aquí, evidentment, veurem unes vistes espectaculars sobre la Vall del Segre.
ref:1046
Activitat per 15 a 30 persones des de 14.40€ per persona
Contactar
Castells i astronomia
Tipus: Ruta
Localitzacio: Lleida Pallars Jussà - Montsonís
El Montsec i la Vall d’Àger constitueixen una zona que rep el nom de “Forat negre de Catalunya"
ref:1050
Activitat per 20 a 45 persones des de 8.90€ per persona
Contactar
Reserva ara
Visita a unes bodegues
Tipus: Visita
Localitzacio: Lleida Noguera - Balaguer
Al llarg de l’any a les nostres vinyes es treballa, s’experimenta i s’estudia el comportament dels ceps per obtenir la màxima qualitat dels seus raïms.
ref:5924
Activitat per 1 a 20 persones des de 6€ per persona
Contactar
Reserva ara
EXPERIÈNCIA INSÒLITA: Regala-ho als teus...o regala-t'ho!
Tipus:
Localitzacio: Lleida Noguera - Montsonís
Oferta que inclou l'estada en apartament per un màxim de quatre persones amb activitat a escollir: visita a un castell o laberint de blat de moro.
ref:6931
Activitat per 2 a 4 persones des de 24.60€ per persona
Contactar
Reserva ara
SITGES- Carnaval i Xató -23 FEB/1 MARÇ
Tipus:
Localitzacio: Barcelona Garraf - Sitges
Sitges ha estat des de sempre un indret que ha embadalit artistes, turistes i, en general, visitants d’arreu. Per a molts, el secret és la seva llum, com van constatar els pintors, escultors i escriptors que, a finals del segle XIX, es van instal·lar a la vila.
ref:7271
Activitat per a 2 persones des de 94.50€ per persona
Contactar
Reserva ara
Visita guiada al Castell de Montsonís - Grups
Tipus: Visita guiada a castell
Localitzacio: Lleida Noguera - Montsonís
Visites guiades tots els dies de la setmana i horaris a convenir. Prèvia reserva.
ref:3323
Activitat per 10 a 100 persones des de 3,60€ per persona
Contactar
Reserva ara
Tast de cerveses artesanes
Tipus: Curs/taller i Cata comentada
Localitzacio: Lleida Noguera - Montsonís
Degustació de cerveses en el punt de trobada ideal als paratges del Montsec
ref:6082
Activitat per 8 a 20 persones des de 10€ per persona
Contactar
Reserva ara
Regala Emocions intenses: Montrebei des de l'aire!
Tipus: Circuit
Localitzacio: Lleida Noguera - Àger
Gaudirem de l'espectacle natural de la Vall d'Àger i del Congost de Montrebei en un vol en ultralleuger i descansarem al poble medieval de Montsonís.
ref:6318
Activitat per a 2 persones des de 135.55€ per persona
Contactar
Reserva ara
Crea el teu propi Cava i descobreix l'essència del Penedès!
Tipus: Circuit
Localitzacio: Barcelona Alt Penedès - Sant Sadurní d'Anoia
Escapada d'una nit que permet descobrir Sant Sadurní d'Anoia i el seu entorn. Coneixereu els secrets més ben guardats d'aquesta magnífica beguda tan genuïna i arrelada a la nostra terra.
ref:6564
Activitat per 1 a 8 persones des de 134.90€ per persona
Contactar
Reserva ara
Cava: elaboració i tast!
Tipus: Curs/taller
Localitzacio: Barcelona Alt Penedès - Avinyonet del Penedès
Activitat de mig dia que els portarà a descobrir els secrets del cava i del Penedès, una zona magnífica que marida cultura i gastronomia a la perfecció
ref:6641
Activitat per 2 a 6 persones des de 42.00€ per persona
Contactar
Reserva ara
Curs de conducció 4x4
Tipus: Ruta i Curs/taller
Localitzacio: Lleida Pallars Jussà - Bassella
Oportunitat per gaudir d'una experiència teorico-pràctica magnífica per descobrir tots els secrets dels 4x4 i les possibilitats de conducció que ens ofereixen.
ref:7019
Activitat per 1 a 4 persones des de 263.55€ per persona
Contactar
Reserva ara
             
esto es un tooltip message