Castells: El gran Clàssic
Ruta “Castells de Lleida: Un Viatge al Passat”
Lleida Noguera 30-50 persones
28€
"La Botiga" - Hab. Superior amb Jacuzzi
Habitacions amb encant a Montsonís Medieval
Lleida Noguera 2 persones
40.70€
REGALA MONTSONÍS! Des de 34
Montsonís Experiència Medieval
Lleida Noguera
 
Tornar
7743
Thanks!
An error occurred!

CAL FULIOLA- VALLFOGONA DE BALAGUER
ref:7743
2-4
Tipus Apartament i Casa de poble
Localitzacio Lleida Noguera - Lleida - Vallfogona de Balaguer
Preus des de 27,0€

TARIFES (2 PERSONES) 

Cap de setmana: 180 €
Estada 1 nit: 104 €
Setmana : 480 €

Possibilitat de 1 sofà llits addicionals: 13 € per persona i nit

ACTIVITATS:

  • Riu Segre i ruta de les ribes – Itinerari circular de 5,8 km entre camps i bosc de ribera, amb una antiga peixera i panells informatius. Ideal per passejar o fer BTT.

  • Boscos de Ribera i zona de “Les Alzineres” – Espai verd per fer pícnics, observar ocells i gaudir de la natura.

  • Canal d’Urgell i rutes en bicicleta – Camins planers perfectes per fer cicloturisme o rutes familiars.

  • Espai Natural de l’Aiguabarreig Segre–Noguera Ribagorçana – Zona protegida de gran valor ecològic, molt a prop.

  • Bassa Roja i zones de passeig – Espais tranquils per caminar o veure la posta de sol.

 Patrimoni i cultura local

  • Nucli antic i església de Vallfogona

  • Cases històriques com Cal Músic, Cal Coronel o Cal Sol – Exemples de l’arquitectura tradicional amb escuts familiars.

  • Creus de terme de la Ràpita i l’Hostal Nou – Elements singulars del patrimoni religiós i històric.

  • Antiga estació de tren (Lleida–La Pobla) – Única que conserva la seva estructura original.

  • Poblat iber i necròpolis – Restes arqueològiques a tocar del canal.

Experiències i activitats

  • Visita a granges locals – El municipi és el principal productor lleter de Catalunya; es poden visitar granges i veure munyir les vaques.

  • Tast de cervesa artesanal BCD o kombutxa local.

  • Tallers de ceràmica i joieria artesanal amb artesans del poble.

  • Cursa de la Vaca i Festa de l’Arbre (plantada del Xop) – Tradicions locals úniques, amb arrels precristianes.

  • Fira del Caragol de Maig – Festa gastronòmica amb plats típics i ambient popular.

 Gastronomia i productes locals

  • Restaurants recomanats: Cal Farré (famosos caragols), El Faro, El Turó, El Bosquet o Bar de l’Hostal Nou.

  • Productes típics: caragols a la llauna, formatges, embotits artesans i cervesa local.

Activitats a l’aire lliure

  • Senderisme i BTT per camins rurals i rutes circulars.

  • Observació d’aus i natura al llarg del riu Segre.

  • Ruta del Camí de Sant Jaume i Transcabanera – Passen pel municipi, ideals per connectar amb altres punts com Balaguer o Castell del Remei.

  • Turisme slow i regeneratiu – Ideal per relaxar-se, desconnectar i participar en activitats de natura.

A prop de Vallfogona (a menys de 15 min)

  • Balaguer – Castell Formós, Museu de la Noguera, pont gòtic i muralla.

  • Castell del Remei – Celler modernista i vinyes visitables.

  • Os de Balaguer – Cova dels Vilars (pintures rupestres Patrimoni de la Humanitat).

  • Térmens – Església romànica i rutes de vora riu.

  • Ermita del Sant Crist de Balaguer – Mirador espectacular sobre la vall del Segre.

  • Imprescindible visitar el Castell de Montsonís

  • Ruta dels Castells de Lleida: completar la ruta dels castells visitant els castells de Montclar, Pallargues, Florejacs, Arbeca i Mur

  • Senderisme al Congost de Mu

Equipaments:
Calefacció, Cuina, Roba de llar, Sala de jocs, TV, Terrassa, Wifi i VISA-Mastercard

Cal Fuliola està situada al cor de Vallfogona de Balaguer, un poble de la comarca de la Noguera envoltat de camps de conreu i paisatges típics de la plana de Lleida, amb el riu Segre ben aprop i espectacular.

És una casa acollidora que conserva l’esperit rural de les antigues cases de poble, combinat amb totes les comoditats actuals. El seu entorn tranquil la fa ideal per descansar, desconnectar i gaudir de la vida al camp, tot descobrint el patrimoni natural i cultural de Vallfogona i del seu entorn més immediat.

L’accés és a peu de carrer i l’interior s’organitza en una diferentes plantes espaioses i molt lluminoses

El bany està equipat amb dutxa veneciana de grans dimensions, acabats de qualitat i totes les comoditats necessàries (assecador, prestatgeries, mirall gran, etc.).

L’habitació principal és àmplia i molt lluminosa, amb un llit de matrimoni, armari gran, tauletes de nit i un balcó amb bones vistes. La decoració combina elements rústics i actuals, oferint un ambient càlid i relaxant.

La cuina és elèctrica i disposa de rentavaixelles, forn, microones, frigorífic combi, cafetera, bullidor elèctric i tots els estris de cuina necessaris. L’espai és còmode i funcional, amb una finestra que aporta molta llum natural i vistes a l’exterior.

El sofà del menjador és sofà llit per a dues persones, de manera que la casa té una capacitat total per a 2 a 4 persones:

  • 2 places al llit de matrimoni de l’habitació

  • 2 places supletòries al sofà llit del menjador

Tant l’habitació com la sala menjador i la cuina són espais amb molta llum natural i balconeres amb bones vistes sobre el poble i el paisatge agrícola que l’envolta.

La calefacció és central amb radiadors a totes les estances, garantint una temperatura agradable a l’hivern. Per a la refrigeració d’estiu, no hi ha aire condicionat, però hi ha ventiladors de qualitat a disposició dels hostes. Totes les finestres disposen de mosquiteres, fet que permet ventilar sense molèsties d’insectes i mantenir una bona temperatura interior durant els mesos calorosos.


Cal Fuliola està oberta tot l’any, oferint un espai càlid i tranquil per gaudir de la natura, la vida de poble i la serenor de la Noguera.


HUTL 000165



POLÍTICA DE CANCEL·LACIÓ: 

L’anul·lació de la reserva donarà lloc a retenir les següents quantitats:

  • 50€ en concepte de despeses de gestió 24h després de la confirmació.
  • 30 % del total de la reserva quan l’anul·lació sigui amb més de 30 dies d’antelació a la data d’entrada.

  • 100 % del total de la reserva quan l’anul·lació s’efectuï amb menys de 30 dies de la data d’entrada.

Les anteriors penalitzacions no són aplicables quan la cancel·lació es produeix per causa de força major, degudament acreditada.

També pot interessar-te:
27€
LA SABINA - MONTSONÍS (La Noguera)
50€
REF. 1081 - La Baronia de Rialb
30€
CAL XECO - MONTSONÍS (La Noguera)
35€
"La Botiga" - Hab. Estàndard
28.06€
CAL CATERINO - MONTSONÍS (La Noguera)

Casa rural a Lleida - Vallfogona de Balaguer ( Lleida Noguera )

© Castells de Lleida S.L. | VIATGES MONTILINE 14, SL - Llicència 1434 | C/ Major 14, 25737 - Montsonís. | Tel: 973 40 20 45 | Cif: b25311242 | - Privacitat | Legal | Qui som
esto es un tooltip message